ХІМІЧНИЙ ДИКТАНТ
«ВУГЛЕВОДИ». (11
клас)
Варіант-1.
1. Розчин глюкози можна відрізнити від
розчину сахарози за допомогою…
а) КОН; б)Br2;
в) HCl; г) аміачного розчину Аg2O.
(0,5б)
2.
Скільки гідроксильних груп містить продукт відновлення глюкози –
сорбіт:а) 4; б) 5;
в)6; г)3.
(0,5б)
3. Молекула глюкози містить:
а) чотири гідроксильні групи і одну
альдегідну групу;
б) дві альдегідні і три гідроксильні
групи;
в) три гідроксильні й одну альдегідну
групу;
г) одну альдегідну і п’ять
гідроксильних груп. (0,5б)
4. Вкажіть
проміжний продукт гідролізу крохмалю:
а) глюкоза;
б) сахароза; в) фруктоза; г) декстири. (0,5б)
5. Найхарактернішою властивістю крохмалю є його здатність
вступати в
реакцію: а)
гідрування; б) гідролізу; в) гідратації; г) гідрогенізації. (0,5б)
6. Написати
рівняння гідролізу крохмалю та знайти молекулярну масу
продукту
гідролізу.
(1,5б)
7. Вказати
молекулярну масу однієї структурної ланки целюлози. (1,5б)
8. Написати
рівняння фотосинтезу.
(1,5б)
9. У
результаті спиртового бродіння глюкози масою 72г одержали 30,8г
спирту.
Визначте вихід продукту.
(2б)
10. Газ, що
утворився в результаті спиртового бродіння глюкози масою 360г,
пропустили
через вапняну воду. Визначте масу солі, що утворилася. (2б)
Комментариев нет:
Отправить комментарий