Я - класний керівник

вторник, 1 ноября 2016 г.


                       ХІМІЧНИЙ ДИКТАНТ «ВУГЛЕВОДИ».                                        (11 клас)

Варіант-1.

1.        Розчин глюкози можна відрізнити від розчину сахарози за допомогою…

а) КОН; б)Br2;  в) HCl;  г) аміачного розчину Аg2O.                                          (0,5б)

     2.  Скільки гідроксильних груп містить продукт відновлення глюкози –

             сорбіт:а) 4;  б) 5;   в)6;  г)3.                                                                           (0,5б)

3.  Молекула глюкози містить:

        а) чотири гідроксильні групи і одну альдегідну групу;

        б) дві альдегідні і три гідроксильні групи;

        в) три гідроксильні й одну альдегідну групу;

         г) одну альдегідну і п’ять гідроксильних груп.                                          (0,5б)

4. Вкажіть проміжний продукт гідролізу крохмалю:

  а) глюкоза;   б) сахароза;  в) фруктоза;   г) декстири.                                      (0,5б)

5. Найхарактернішою властивістю крохмалю є його здатність вступати в

реакцію:  а) гідрування;  б) гідролізу;  в) гідратації;  г) гідрогенізації.          (0,5б)

6. Написати рівняння гідролізу крохмалю та знайти молекулярну масу

продукту гідролізу.                                                                                                     (1,5б)

7. Вказати молекулярну масу однієї структурної ланки целюлози.              (1,5б)

8. Написати рівняння фотосинтезу.                                                                       (1,5б)

9. У результаті спиртового бродіння глюкози масою 72г одержали 30,8г

спирту. Визначте вихід продукту.                                                                              (2б)

10. Газ, що утворився в результаті спиртового бродіння глюкози масою 360г,

пропустили через вапняну воду. Визначте масу солі, що утворилася.          (2б)





              

Комментариев нет:

Отправить комментарий